Join the TikTok Academy!

Schrijf je nu in
Image



Join the TikTok Academy!

Schrijf je nu in

Instagram & Tiktok: dé meest gebruikte sociale media platformen van 2023.


Een succesvol social media plan uitbouwen in 2023? Instagram en TikTok zijn the key to succes.

Een sociale media plan uitwerken voor Facebook is anno 2023 steeds minder zinvol. Aangezien je content vandaag aan minder dan 6% van de volgers van je Facebook bedrijfspagina getoond wordt, ligt het rendement van je inspanningen hier bedroevend laag.

De TikTok TGV schakelt een versnelling hoger

Het snelst groeiende platform volgens de Vlaamse Digimeter? TikTok! En neen, tegenwoordig draait het hier helemaal niet meer om gewoon meer om “dansjes” en gekke video’s. Dit cliché is al lang verleden tijd: steeds meer bedrijven dompelen zich met succes in de wereld van TikTok.

Waarom? Omdat dit het platform bij uitstek is om organisch te scoren. Het algoritme geeft accounts zonder grote volgers aantallen een kans om snel en efficiënt mensen met interesse in jouw bedrijf te bereiken. TikTok is niet enkel het platform voor de Genz's (7-22 jaar), maar je bereikt er ook millenials (23-38 jaar), GenX (39-54 jaar) en zelfs boomers (55-73 jaar)!




TikTok voor jouw business

Dat je klanten op TikTok aanwezig zijn is een feit, het zou zonde zijn om hier niet op in te zetten omdat je nog niet over de kennis bezit. Net zoals Instagram misschien ooit een grote stap was om op te nemen in je bedrijfscommunicatie, is het moment aangebroken om te starten met TikTok. Wacht dus niet meer te lang om pionier te zijn.

Wist je dat TikTok zelf jouw doelpubliek voor je uitzoekt? Jij moet enkel focussen op het maken van content! Vraag je je nu af: Welke content? Hoe vaak moet ik posten? Hoe maak ik een goede video? Wat zet ik in de caption? Hoe zit het met #'s?

Dan is onze TikTok Academy echt iets voor jou!  


Een succesvol social media plan uitbouwen in 2023? Instagram en TikTok zijn the key to succes.

Een sociale media plan uitwerken voor Facebook is anno 2023 steeds minder zinvol. Aangezien je content vandaag aan minder dan 6% van de volgers van je Facebook bedrijfspagina getoond wordt, ligt het rendement van je inspanningen hier bedroevend laag.



De TikTok TGV schakelt een versnelling hoger

Het snelst groeiende platform volgens de Vlaamse Digimeter? TikTok! En neen, tegenwoordig draait het hier helemaal niet meer om gewoon meer om “dansjes” en gekke video’s. Dit cliché is al lang verleden tijd: steeds meer bedrijven dompelen zich met succes in de wereld van TikTok.

Waarom? Omdat dit het platform bij uitstek is om organisch te scoren. Het algoritme geeft accounts zonder grote volgers aantallen een kans om snel en efficiënt mensen met interesse in jouw bedrijf te bereiken. TikTok is niet enkel het platform voor de Genz's (7-22 jaar), maar je bereikt er ook millenials (23-38 jaar), GenX (39-54 jaar) en zelfs boomers (55-73 jaar)!



TikTok voor jouw business

Dat je klanten op TikTok aanwezig zijn is een feit, het zou zonde zijn om hier niet op in te zetten omdat je nog niet over de kennis bezit. Net zoals Instagram misschien ooit een grote stap was om op te nemen in je bedrijfscommunicatie, is het moment aangebroken om te starten met TikTok. Wacht dus niet meer te lang om pionier te zijn.

Wist je dat TikTok zelf jouw doelpubliek voor je uitzoekt? Jij moet enkel focussen op het maken van content! Vraag je je nu af: Welke content? Hoe vaak moet ik posten? Hoe maak ik een goede video? Wat zet ik in de caption? Hoe zit het met #'s?

Dan is onze TikTok Academy echt iets voor jou!  

Schrijf je nu in voor de TikTok Academy


“There is something about TikTok that creates a level of trust unparelleled on other social media sites.”

- Isabella Trikolas

“There is something about TikTok that creates a level of trust unparelleled on other social media sites.”

- Isabelle Trikolas

TikTok Academy Programma

SESSIE 1: Tiktok & Instagram Reels Basis Training

Do 09 februari 2023 (9u-13u)
Raamstraat 17, 3500 Hasselt

  1. TikTok en instagram in cijfers: waarom zou je als bedrijf op deze kanalen inzetten?


  2. TikTok 101: walkthrough door de TikTok app, welke content werkt op TikTok?


  3. The TikTok algorithm explained, hoe verschilt dit van het Instagram algoritme?


  4. Leer je content differentiëren (wat post ik op TikTok en wat op Instagram).

  5. Hoe optimaliseer ik mijn Instagram en TikTok profiel? Captions en hashtags anno 2023, wat werkt er nu nog echt?

  6. Intro tot TikTok advertenties: wat kun je tot nu toe met TikTok ads? Welke formaten kun je gebruiken? Hoe moet mijn advertentie eruit zien om goed te presteren?


En dat in synergie met de andere deelnemers @inspiratieruimte Groeimakers Hasselt, zodat jullie ook samen kunnen klankborden over je brand en business. 

Schrijf je nu in
SESSIE 2: Aan de slag met high-performing reels & tiktoks

Do 16 februari 2023 (9u-13u)
Raamstraat 17, 3500 Hasselt

  1. Ready set go! Hoe maak ik een TikTok video in de app? Een introductie tot alle beschikbare features op het platform.

  2. Content recycleren doe je zo: welke apps heb je nodig om efficiënt video-content te maken en te bewerken? Een korte rondleiding in de must-have bewerkingsapps!

  3. Transities filmen doe je zo.

  4. Mijn video is klaar, hoe zorg ik ervoor dat deze zo optimaal mogelijk wordt opgenomen door het tiktok algoritme? En kan ik video’s hergebruiken voor andere kanalen?

  5. The real deal: samen gaan we aan de slag met het filmen van enkele video’s zodat je vertrouwd geraakt met de app.


En dat in synergie met de andere deelnemers @inspiratieruimte Groeimakers Hasselt, zodat jullie ook samen kunnen
klankborden over je brand en business. 

Schrijf je nu in

SESSIE 1: Tiktok & Instagram Reels Basis Training

Do 09 februari 2023 (9u-13u)
Raamstraat 17
3500 Hasselt

TikTok en instagram in cijfers: waarom zou je als bedrijf op deze kanalen inzetten?
TikTok 101: walkthrough door de TikTok app, welke content werkt op TikTok?
The TikTok algorithm explained, hoe verschilt dit van het Instagram algoritme?
Leer je content differentiëren (wat post ik op TikTok en wat op Instagram).
Hoe optimaliseer ik mijn Instagram en TikTok profiel? Captions en hashtags anno 2023, wat werkt er nu nog echt?
Intro tot TikTok advertenties: wat kun je tot nu toe met TikTok ads? Welke formaten kun je gebruiken? Hoe moet mijn advertentie eruit zien om goed te presteren?
En dat in synergie met de andere deelnemers @inspiratieruimte Groeimakers Hasselt, zodat jullie ook samen kunnen klankborden over je brand en business. 
Schrijf je nu in voor Sessie 1

SESSIE 2: Aan de slag met high-performing reels & tiktoks.

Do 16 februari 2023 (9u-13u)
Raamstraat 17
3500 Hasselt

Ready set go! Hoe maak ik een TikTok video in de app? Een introductie tot alle beschikbare features op het platform.
Content recycleren doe je zo: welke apps heb je nodig om efficiënt video-content te maken en te bewerken? Een korte rondleiding in de must-have bewerkingsapps!
Transities filmen doe je zo.
Mijn video is klaar, hoe zorg ik ervoor dat deze zo optimaal mogelijk wordt opgenomen door het tiktok algoritme? En kan ik video’s hergebruiken voor andere kanalen?
The real deal: samen gaan we aan de slag met het filmen van enkele video’s zodat je vertrouwd geraakt met de app.
En dat in synergie met de andere deelnemers @inspiratieruimte Groeimakers Hasselt, zodat jullie ook samen kunnen klankborden over je brand en business. 
Schrijf je nu in voor Sessie 2

PRAKTISCH

Je kan het volledige TikTok Academy programma volgen, of je inschrijven voor één van de twee sessies.
 
In beide gevallen ontvang je het volgende:
 

Persoonlijke adviezen volledig op maat
(contentbrainstorm voor je video's op TikTok en Reels)

Persoonlijke adviezen volledig op maat
(contentbrainstorm voor je video's op TikTok en Reels)

Learn More

Opvolging consultancy videocall (1u) met Yana Scheymans voor al jouw vragen
(TikTok en Reels Unlocked Q&A)

Opvolging consultancy videocall (1u) met Yana Scheymans voor al jouw vragen
(TikTok en Reels Unlocked Q&A)

Learn More

Anatomie van een TikTok caption + tips voor hashtags

Anatomie van een TikTok caption + tips voor hashtags

Learn More

Een gezellig ontbijt met drankjes

Een gezellig ontbijt met drankjes

Learn More

Praktisch

 

TikTok ACADEMY

€990 - Het volledige programma (op 09 en 16 februari).

Met KMO Portefeuille (30%) betaal je slechts €693 excl.btw.

Schrijf je nu in
Image

1 SESSIE

€590* - Indien je enkel sessie 1 (09 februari) of sessie 2 (16 februari) wenst te volgen.

Met KMO Portefeuille (30%) betaal je slechts €413 excl.btw.

Schrijf je nu in

Join the TikTok Academy

€990 - Het volledige programma (op 09 en 16 februari).

Met KMO Portefeuille (30%) betaal je slechts €693 excl.btw.

Schrijf je nu in voor de TikTok Academy

 

OF

 

1 SESSIE

€590* - Indien je enkel sessie 1 (09 februari) of sessie 2 (16 februari) wenst te volgen.

Met KMO Portefeuille (30%) betaal je slechts €413 excl.btw.

Schrijf je nu in voor Sessie 1 of 2

*Je kan tot 30% laten terugbetalen via de KMO-portefeuille. Wij zijn erkend dienstverlener door de Vlaamse overheid in het kader van de KMO-portefeuille met registratienummer  DV.O238576 voor de dienst Opleiding.

* Inbegrepen in de prijs:

(1) Persoonlijke adviezen volledig op maat
(contentbrainstorm voor je video's op TikTok en Reels)

(2) Opvolging consultancy videocall (1u) met Yana Scheymans voor al jouw vragen
(TikTok en Reels Unlocked Q&A)

(3) Anatomie van een TikTok caption + tips voor hashtags

(4) een gezellig ontbijt met drankjes.

Waar?


Groeimakers Hasselt (Google Maps)
Raamstraat 17, 3500 Hasselt

Wanneer?


Tiktok & Instagram Basis Training
do 09/02/2023 (9u - 13u)

Aan de slag met high-performing reels & tiktoks
do 16/02/2023 (9u-13u)



Waar?


Groeimakers Hasselt (Google Maps)
Raamstraat 17, 3500 Hasselt

Wanneer?


TikTok & Instagram Basis Training
do 09/2/2023 (9u - 13u)

Aan de slag met high-performing Reels & TikToks
do 16/2/2023 (9u-13u)

 

Schrijf je nu in voor de TikTok Academy
Jouw Instagram & TIKTOK Coach

Yana Scheymans

Yana Scheymans, digital marketeer & social media wizard @Groeimakers helpt bedrijven om hun socials naar een hoger niveau te tillen. Als 22 jarige, echte GenZ’er, staat deze digital native klaar om jouw bedrijf in de soms ruige vaarwateren der sociale media platformen te navigeren. En om van een ruw idee een afgewerkte TikTok video te maken.

Geen idee is te wild, brainstormen over content of sparren over welke content je waar het beste post? Dat doet ze met alle plezier! Of weet je misschien niet waar te beginnen? Ook dan staat deze creatieve marketeer voor je klaar met input a volonté.


Gekenmerkt door haar persoonlijke aanpak en expertise op vlak van de nieuwe sociale media kanalen toont ze je graag hoe je deze op een strategische manier opneemt in je contentplanning zonder dat je dit meteen moet uitbesteden aan een externe partner.


“In het continu veranderende social media landschap is het belangrijk om snel te schakelen naar de juiste kanalen, nu is het moment om jouw bedrijf als pionier te profileren en in te zetten op TikTok.”

Schrijf je nu in voor de TikTok Academy op 9 en 16 februari!

Schrijf je hieronder in voor de Tiktok Academy of één van de afzonderlijke sessies, vraag een vrijblijvende offerte voor onze In-Company Instagram & TikTok trainings, of zet je op de wachtlijst voor een volgende  editie van de TikTok Academy indien de voorgestelde datums niet passen.

    Schrijf je nu in voor de TikTok Academy op 09 en 16 februari!

    Schrijf je hieronder in voor de TikTok Academy of één van de afzonderlijke sessies, vraag een vrijblijvende offerte voor onze In-Company TikTok/Instagram trainings, of zet je op de wachtlijst voor een latere  editie van de TikTok Academy in 2022 indien de voorgestelde datum niet past.